Известие

Collapse
No announcement yet.

турбо - проблем?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Да внеса малко яснота че пак стана мазало. Всеки пропуск след дебитомера е меко казано нежелан, защото се разминават отчетеното и постъпилото количество въздух, на база на което компютъра прави корекции които са неподходящи и т.н. и т.н.
    Другия маркуч който влиза във въпросния въздуховод е част от системата на картерната вентилация, на практика засмуква маслените пари и ги изгаря, освен екологична друга файда няма, може и без него по принцип.
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
      Да внеса малко яснота, че пак стана мазало. Всеки пропуск, след дебитомера, е меко казано нежелан, защото се разминават отчетеното и постъпилото количество въздух, на база на което компютърЪТ прави корекции,, които са неподходящи и т.н. и т.н.
      ДругияТ маркуч, който влиза във въпросния въздуховод, е част от системата на картерната вентилация, на практика засмуква маслените пари и ги изгаря, освен (маркучът ли ги изгаря?) екологична друга файда няма, може и без него по принцип.
      И още малко - целта все пак е да се събере и маслото, което е увлечено от тези газове и да се върне в картера, а не толкова да се изгори и замърси атмосферата

      И понеже ме критикувате за правописа, оправи си пълния член, че явно не си на ТИ с него. Па и някоя запетайка сложи
      Last edited by Alex_26; d.m.y г., 11:43.

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
        И още малко - целта все пак е да се събере и маслото, което е увлечено от тези газове и да се върне в картера, а не толкова да се изгори и замърси атмосферата

        И понеже ме критикувате за правописа, оправи си пълния член, 1е явно не си на ТИ с него. Па и някоя запетайка сложи

        За да се събере "маслото", т.е. маслените пари и да станат пак на масло се използУва друтата част от системата, ако надникнеш зад мотора ще я видиш. Черна кутийка в която влизат всичките тия картерни вентилации, а отдолу излизат на масло и посредством тръбичка отиват в картера. Говорих конкретно за маркуча, който влиза във въздуховода малко преди турбото.

        Колко си зле, не е истина просто...? Какво масло, какви газове, какво увличане ?
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
          За да се събере "маслото", т.е. маслените пари и да станат пак на масло се използУва друтата част от системата, ако надникнеш зад мотора ще я видиш. Черна кутийка в която влизат всичките тия картерни вентилации, а отдолу излизат на масло и посредством тръбичка отиват в картера. Говорих конкретно за маркуча, който влиза във въздуховода малко преди турбото.

          Колко си зле, не е истина просто...? Какво масло, какви газове, какво увличане ?
          Не се пише използУва отдавна.
          Второ - маслото не е вода да се изпарява. По-нататък сам си обясни какво имам предвид макар, че в предишния си пост съм подсказал
          Черната кутийка - нещо да съм казал против нея. Тя е един вид утайник
          Last edited by Alex_26; d.m.y г., 11:44.

          Comment


          • #35
            Хаха, това с маслото беше поредния ти бисер. Зле си човек, много зле...
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
              Хаха, това с маслото беше поредния ти бисер. Зле си човек, много зле...
              Не, това е твой бисер. Остави една чаша с масло на слънцето и виж дали ще се изпари. Поредният философ

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                Не, това е твой бисер. Остави една чаша с масло на слънцето и виж дали ще се изпари. Поредният философ
                Как тогава се получават маслените пари в двигателя?
                Защото има филтър за маслени пари, нали?
                Да си чувал за пламна температура на маслото?
                Къде отиде, до сега беше бърз в отговорите, ще приема, че обядваш.
                Last edited by lordliness; d.m.y г., 12:26.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                  Как тогава се получават маслените пари в двигателя?
                  Защото има филтър за маслени пари, нали?
                  Да си чувал за пламна температура на маслото?
                  Къде отиде, до сега беше бърз в отговорите, ще приема, че обядваш.
                  Търси инфо в Гуглето
                  Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
                    Търси инфо в Гуглето
                    инфо, че маслото не се изпарява
                    Не всички, които се скитат, са изгубени.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                      Как тогава се получават маслените пари в двигателя?
                      Защото има филтър за маслени пари, нали?
                      Да си чувал за пламна температура на маслото?
                      Къде отиде, до сега беше бърз в отговорите, ще приема, че обядваш.
                      Маслото не се изпарява. Какво е пламна температура тогава, а да те видим? И какво се образува маслото като гори?
                      Не съм длъжен да ви отговарям, но тук сам си го набута яко

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Alex_26 Покажи съобщение
                        Маслото не се изпарява. Какво е пламна температура тогава, а да те видим? И какво се образува маслото като гори?
                        Не съм длъжен да ви отговарям, но тук сам си го набута яко
                        Пламна не означава да гори, преди това се изпарява . Не каза защо има филтър за маслени пари, от къде пари, щом няма изпарение?
                        От един сайт ти копирам. Дано го разбереш
                        Пламна температура.
                        Този показател характеризира наличие в маслото на лекокипящи фракции и съотвено е свързан с изпаряемост на маслата в процеса на експлоатация. В качествените масла пламната температура трябва да бъде над 225°С. В недостатъчно качествените масла нисковискозитетните фракции бързо се изпаряват и изгарят, водейки до висок разход на масло и влошени нискотемпературни свойства.
                        Обърни внимание на думичките- изпаряемост на маслата.
                        Last edited by lordliness; d.m.y г., 14:00.
                        Не всички, които се скитат, са изгубени.

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                          Пламна не означава да гори, преди това се изпарява . Не каза защо има филтър за маслени пари, от къде пари, щом няма изпарение?
                          От един сайт ти копирам. Дано го разбереш
                          Пламна температура.
                          Този показател характеризира наличие в маслото на лекокипящи фракции и съотвено е свързан с изпаряемост на маслата в процеса на експлоатация. В качествените масла пламната температура трябва да бъде над 225°С. В недостатъчно качествените масла нисковискозитетните фракции бързо се изпаряват и изгарят, водейки до висок разход на масло и влошени нискотемпературни свойства.
                          Обърни внимание на думичките- изпаряемост на маслата.
                          Ти пък - къде го прати? Ще му се изпоти гънката, докато проумее всичко това.

                          Аз ще му предложа далеч по-просто доказателство:

                          1 - Да вземе една тенджера и да я напълни с моторно масло.

                          2 - Да сложи тенджерата на котлона и да я загрее до около 90 гр,

                          3 - Да си навре нослето в тенджерата и да диша наволя.

                          4 - Да обяви резултата тук.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                            Ти пък - къде го прати? Ще му се изпоти гънката, докато проумее всичко това.

                            Аз ще му предложа далеч по-просто доказателство:

                            1 - Да вземе една тенджера и да я напълни с моторно масло.

                            2 - Да сложи тенджерата на котлона и да я загрее до около 90 гр,

                            3 - Да си навре нослето в тенджерата и да диша наволя.

                            4 - Да обяви резултата тук.
                            Страхувам се че няма да е в състояние и ще спре да пише завинаги. Парите са опасни.
                            Задай му време за експеримента.
                            Не всички, които се скитат, са изгубени.

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
                              Страхувам се че няма да е в състояние и ще спре да пише завинаги. Парите са опасни.
                              Задай му време за експеримента.
                              Защо трябваше да пишеш това? Провали целия замисъл


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #45
                                Ох, смотанаците ми. Това, че мирише не значи, че се изпарява. То и иначе си мирише. И за да съм коректен хайде да допълня експеримента - направете го така, както се вари ракия за да видя колко масло ще съберете. Смотана работа.

                                Поне напишете по темата, че проблемите на колегата идват не оттам, че тази тръба се е извадила
                                Last edited by Alex_26; d.m.y г., 16:26.

                                Comment

                                Working...
                                X